KEM BRIDGED SISWA 08

By alchemist millenium




26 JULY 2008
ERM....sangat gembira....

banyak pengalaman baru....susah nak lupe.....eratkan lagi hubungan sesama rakan sekelas dan dapat kenalan baru....bagi aku...memang banyak benda baru aku blajar.... tanggungjawaab yang diberi dan keadaan cuaca yang mencabar membuatkan kem tersebut istimewa berbanding kem yang dihadiri kumpulan bridged lain..malam tu ribut yang kuat...aku berhujan dalam ribut tu...n jus dapat makan nasi kosong berlauk tulang ikan jer...haha...coz aku sibuk wat kerja aku...g bawa beg rakan-rakan dari dihanyut banjir..khemah semua roboh..menggigil....tdo pun dalam keadaan basah...n esoknye,bukan senang dapat berenang n hanyut dibawa air sungai terpanjang da terbesar di semenanjung malaysia yang deras sebab hujan lebat n ribut malam td..haha..sweet memory....
KEM BRIDGED SISWA 08
KEM PALOH HINAI,
SUNGAI PAHANG.
 

0 comments so far.

Something to say?