KEM IHYA' RAMADHAN 08

By alchemist millenium

19-21 JULY 2008

Alhamdulillah...
aku telah diberi hidayah untuk mengikuti program ini anjuran sahabat masjid ump.
aku jelas akhirnya bahawa aku jauh ketinggalan dan jahil berbanding rakan- rakan lain....
aku tidak hebat membentang dalil dan ayat al-quran dalam luahan kata- kataku seperti rakanku yang lain...malu aku sebagai seorang muslim....
aku diberi peluang untuk lebih mengenali islam sebagai ad-din,ibadahku sebagai pengabdianku,akidah sebagai pengikatku dengan-Nya....

kerdilnya aku pada tuhanku allah swt dan aku sedar bahawa hidupku,matiku,ibadahku hanya untuk allah swt.....padanya jua tempat aku kembali,padanya jua tempat aku bergantung....

ya allah...
tunjukkan lah lagi padaku jalan yang lurus lagi benar.....
ampunilah segala dosa2 kaum muslimin dan muslimat yang masih hidup dan meninggal dunia....
tempatkanlah aku dan seluruh ahli keluargaku d syurgamu ya allah....
aminn....

KEM IHYA' RAMADHAN
TAMAN PERTANIAN JUBLI PERAK
SULTAN AZLAN SHAH
 

0 comments so far.

Something to say?